Regulamin Programu Promocyjnego z Aplikacją Navishopper Galerii Katowickiej


Niniejszy Regulamin reguluje funkcjonowanie Programu Promocyjnego z Aplikacją NaviShopper Galerii Katowickiej w Centrum Handlowym Galeria Katowicka w Katowicach.

Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Warunkiem udziału w Programie Promocyjnym jest akceptacja treści niniejszego Regulaminu.

§ 1

Definicje

  1. Aplikacja – bezpłatna aplikacja mobilna, oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych wyposażonych w system Android lub iOS, za pomocą którego Użytkownicy mogą brać udział w Programie Promocyjnym.
  2. Centrum Handlowe – „Apsys Management” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, Oddział II w Katowicach, ul. 3 Maja nr 30, 30-097 Katowice.
  3. Gra – zestaw zadań do realizacji przez Użytkownika, dostępny w określonym i wskazanym czasie, poprzez wykonania zadań Użytkownik może uzyskać dodatkowe Punkty lub przywileje.
  4. InfoPunkt – wyznaczone miejsce w Centrum Handlowym, w którym można dokonać rejestracji Paragonu; pracownikom w wyznaczonych godzinach rejestracji Paragonów przysługuje prawo do przerwy zgodnie z obowiązującymi przepisami; InfoPunkt znajduje się na poziomie 0 (wejście od ul. 3 Maja); godziny pracy InfoPunktu: poniedziałek – sobota: 9.00 – 21.00 i niedziela: 10.00 – 20.00.
  5. Kupon – elektroniczna forma przedstawienia Nagród "Tu i Teraz" do odbioru.
  6. Kupon Okazyjny – elektroniczna forma przedstawienia: promocji, upustu, informacji o wydarzeniach u Uczestnika Programu (Najemcy/Sklepu).
  7. Lokal – pomieszczenie handlowe lub usługowe znajdujące się w Centrum Handlowym, w którym Uczestnik Programu prowadzi działalność.
  8. Nagroda „Specjalna” Dzienna – nagroda przekazana Użytkownikowi po osiągnięciu największej ilości naliczonych Punktów za zakupy dokonane i zarejestrowane Paragony w danym dniu.
  9. Nagroda „Specjalna” Finałowa – nagroda przekazana Użytkownikowi po osiągnięciu największej ilości naliczonych Punktów za zakupy dokonane i zarejestrowane Paragony w wyznaczonym okresie.
  10. Nagroda "Tu i Teraz" – nagroda przekazana Użytkownikowi po osiągnięciu wymaganej ilości Punktów aktywujących Kupon.
  11. Operator – Visual Effect z siedzibą w Katowicach, al. Wojciecha Korfantego 141c. NIP 954-263-74-02.
  12. Paragon – dowód zakupu, fiskalne potwierdzenie dokonania transakcji w Centrum Handlowym w czasie Programu Promocyjnego.
  13. Program Promocyjny – akcja organizowana przez Centrum Handlowe. 14 Punkt Obsługi Programu – wyznaczone miejsce w Centrum Handlowym, w którym można dokonać rejestracji Paragonu; pracownikom w wyznaczonych godzinach rejestracji Paragonów przysługuje prawo do przerwy zgodnie z obowiązującymi przepisami; Punkt Obsługi Programu na poziomie +1 dodatkowo wydaje Nagrody „Tu i Teraz” niegastronomiczne i nagrody w postaci biletów do Multikna oraz w przypadku braku własnego urządzenia mobilnego wydaje nagrody gastronomiczne poprzez Użyczenie Urządzenia Mobilnego w Punkcie Obsługi Programu na poziomie +1, Punkty Obsługi Programu znajdują się na poziomach +1 (obok Pepe Jeans) i 0 (obok Sephora); godziny pracy poszczególnych Punktów Obsługi Programu:
    1. poziom 0: poniedziałek – piątek: 13.00 – 21.00, sobota: 10:00 - 21.00 i niedziela: 12.00 – 20.00,
    2. poziom 1: poniedziałek – piątek: 12.00 – 21.00, sobota: 10.00 – 21.00 i niedziela: 12.00 – 20.00.
  14. Punkty – ilość (zbiór) do wykorzystania i zamiany na Nagrody udostępnione w Programie Promocyjnym. Możliwości zbierania Punktów poprzez rejestrację Paragonów (wartość przeliczona z zarejestrowanych Paragonów według odpowiedniego przelicznika) oraz poprzez udział w Grach lub akcjach specjalnych w Programie Promocyjnym.
  15. Regulamin – niniejszy dokument, określający w szczególności zasady udziału Użytkowników w Programie Promocyjnym oraz prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Centrum Handlowego, jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Program Promocyjny.
  16. Uczestnik Programu (Najemca/Sklep) – osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba prawna prowadząca działalność usługowo – handlową na terenie Centrum Handlowego.
  17. Użyczenie Urządzenia Mobilnego – udostępnienie Użytkownikowi urządzenia mobilnego w celu umożliwienia odbioru nagród w Aplikacji  lub sprawdzenia dostępnego katalogu nagród w Aplikacji w Punkcie Obsługi Programu na poziomie +1 w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu .  W przypadku wprowadzania danych osobowych za pomocą Użyczonego Urządzenia Mobilnego w miejscu publicznym Użytkownik powinien dokonać tej czynności w sposób zapewniający ochronę jego prywatności, w szczególności poprzez nieujawnianie ich osobom postronnym oraz wylogowanie się z Aplikacji po zakończeniu jej używania.
  18. Użytkownik – pełnoletnia osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w wyniku rejestracji zalogowała się do Aplikacji i uzyskała unikatowy nr ID oraz zaakceptowała warunki Regulaminu.
  19. Wersja Desktop – strona Internetowa, która umożliwia dostęp do widoku nagród, możliwości rejestracji oraz logowania się na przeglądarkach internetowych, która nie wymaga instalacji Aplikacji.

§ 2

Czas trwania Programu Promocyjnego

  1. Czas trwania Programu Promocyjnego: od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia  2017 włącznie, z wyłączeniem dni, w których Centrum Handlowe jest nieczynne.
  2. Czas trwania Programu Promocyjnego może zostać skrócony. Zamknięcie Programu Promocyjnego przed upływem okresu, na który był przewidziany może nastąpić w każdym czasie bez podania przyczyny.
  3. Program Promocyjny podzielony jest na Edycje Okresowe. Każda Edycja Okresowa odbywać się będzie w oparciu o indywidualny regulamin. Regulaminy Edycji Okresowych mogą odmiennie kształtować prawa i obowiązki Użytkowników. W przypadku, w którym postanowienia niniejszego Regulaminu będą sprzeczne z postanowieniami Regulaminu danej Edycji Okresowej – decydujące znaczenie ma Regulamin Edycji Okresowej. Każdy Regulamin Edycji Okresowej stanowić będzie załącznik do niniejszego Regulaminu.

§ 3

Aplikacja

  1. Aplikację można pobrać z serwisów Google Play oraz App Store.
  2. Dostęp do Aplikacji jest bezpłatny. Jeżeli jakakolwiek usługa jest płatna Użytkownik jest o tym fakcie informowany przed rozpoczęciem korzystania z takiej usługi.
  3. Aplikacja działa na telefonach komórkowych opartych na systemach Android w wersji 4.3 i nowszych lub na systemie iOS w wersji 9.0 i nowszych.
  4. W celu zapewnienia prawidłowego działania aplikacji Użytkownik musi posiadać w swoim urządzeniu mobilnym ciągłe połączenie internetowe oraz udostępnić w ustawieniach swojego urządzenia mobilnego dostęp do kamery, powiadomień oraz lokalizacji.
  5. Centrum Handlowe oraz Operator zastrzega sobie prawo do dowolnej modyfikacji oraz sposobu działania Aplikacji w tym usunięcia wszelkich zgromadzonych w bazie danych, zaprzestania działalności, przeniesienia praw oraz podjęcia wszelkich dozwolonych przez prawo czynności związanych z Aplikacją.
  6. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniami w Aplikacji w szczególności wynikające z podania nieprawdziwych danych i naruszeniem dóbr osobistych osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za podjęte przez siebie działania, które mogą godzić w interesy Centrum Handlowego lub osób trzecich.
  7. Centrum Handlowe nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Aplikacji powstałych wskutek okoliczności innych niż zawinione działaniem Centrum Handlowego.
  8. Centrum Handlowe zastrzega sobie prawo do:
    1. zmiany funkcjonalności Aplikacji w każdym czasie, w tym funkcjonalności i specyfikacji profilu,
    2. czasowego zawieszania działania Aplikacji,
    3. trwałego wyłączenia Aplikacji po zamieszczeniu stosownej informacji w Aplikacji, bez archiwizowania zamieszczonych przez Użytkowników treści,
    4. żądania natychmiastowego zaprzestania działań dokonywanych przez Użytkownika, które mogą godzić w interesy Centrum Handlowego. Odmowa zastosowania się do takiego żądania przez Użytkownika będzie w takim przypadku uznana również za naruszenie Regulaminu.

§ 4

Rejestracja Użytkownika

  1. Rejestracja Użytkownika jest dobrowolna i nie wymaga instalacji  Aplikacji. Brak rejestracji ogranicza dostępność  niektórych funkcji  Aplikacji, w szczególności uniemożliwia zbieranie Punktów, realizację Kuponów Okazyjnych i odbieranie nagród. Bez rejestracji możliwe jest przeglądanie Nagród „Tu i Teraz”, zapoznawanie się z Kuponami Okazyjnymi i korzystanie z nawigacji po terenie Centrum Handlowego.
  2. Tymczasowo realizację funkcji rejestracji Paragonów i naliczania Punktów umożliwia anonimowe konto tymczasowe, które może zostać założone w InfoPunkcie lub Punkcie Obsługi Programu. W takim przypadku proces rejestracji zostanie odroczony w czasie.
  3. Do realizacji Kuponów Okazyjnych, odbioru Nagród "Tu i Teraz" oraz Nagród „Specjalnych” Dziennych i Finałowych konieczne jest posiadanie przez Użytkownika konta w Aplikacji. Użytkownik musi posiadać własny adres e-mail w celu otrzymania numeru ID w Aplikacji.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych w procesie rejestracyjnym.
  5. Sposoby rejestracji Użytkownika w Aplikacji:
    1. Osobiście w InfoPunkcie lub Punkcie Obsługi Programu:
      1. wypełniając formularz rejestracyjny, podając datę, adres e-mail i składając podpis, - dokonując częściowej rejestracji,
      2. dokończając rejestrację w Aplikacji lub wersji Desktop poprzez uzupełnienie nr telefonu komórkowego i stworzenie hasła. Po podaniu adresu e-mail i wpisaniu hasła Użytkownik zostanie poproszony podczas procesu rejestracji o podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, kod pocztowy, data urodzenia oraz płeć,
      3. aktywacja ID dokonuje się poprzez kliknięcie w link otrzymany pocztą e-mail oraz podanie kodu weryfikacyjnego wysłanego na podany przez Użytkownika nr telefonu.
    2. Poprzez rejestrację w urządzeniu mobilnym:
      1. Pobierając Aplikację Galerii Katowickiej Navishopper na urządzenie mobilne w sklepie AppStore lub Google Play,
      2. dokończając rejestrację w Aplikacji lub wersji Desktop poprzez uzupełnienie nr telefonu komórkowego i stworzenie hasła. Po podaniu adresu e-mail i wpisaniu hasła Użytkownik zostanie poproszony podczas procesu rejestracji o podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, kod pocztowy, data urodzenia oraz płeć,
      3. aktywacja ID dokonuje się poprzez kliknięcie w link otrzymany pocztą e-mail oraz podanie kodu weryfikacyjnego wysłanego na podany przez Użytkownika nr telefonu.
    3. Poprzez stronę internetową – wersja Desktop:
      1. podając nr telefonu komórkowego, adres e-mail oraz tworząc hasło. Po podaniu adresu e-mail i wpisaniu hasła Użytkownik zostanie poproszony podczas procesu rejestracji o podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, kod pocztowy, data urodzenia oraz płeć,
      2. aktywacja ID dokonuje się poprzez kliknięcie w link otrzymany pocztą e-mail oraz podanie kodu weryfikacyjnego wysłanego na podany przez Użytkownika nr telefonu.
  6. Na jednym urządzeniu przenośnym możliwa jest rejestracja tylko jednego konta (jeden adres e-mail). Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Aplikacji, niezależnie od ilości posiadanych telefonów i adresów e-mail.
  7. W przypadku naruszenia zasad Regulaminu lub zasad współżycia społecznego przez Użytkownika Centrum Handlowe lub Operator zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Użytkownika oraz odebrania Użytkownikowi możliwości udziału w Programie Promocyjnym lub usunięcia konta.
  8. W celu rejestracji Użytkownika konieczne jest podanie adresu e-mail i wprowadzenie hasła, a także wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu.
  9. Użytkownik powinien zastosować hasło unikalne i nie ujawniać go osobom trzecim, a także chronić go przed kradzieżą. Hasło powinno zawierać 8 znaków, małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne.

§ 5

Rejestracja Paragonów

  1. Rejestracji w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu podlegają tylko Paragony nie starsze niż 30 dni od daty widniejącej na Paragonie, dokumentujące zakup zrealizowany na terenie Galerii Katowickiej o wartości minimum 50 zł, chyba, że Regulamin Edycji Okresowej określa inne warunki.
  2. Użytkownik musi być właścicielem Paragonu oraz osobą, która dokonała opłacenia Paragonu.
  3. Paragony muszą być czytelnymi i niezniszczonymi oryginałami. Paragon nie może być zarejestrowany, jeśli nosi oznaki fałszerstwa lub zniszczenia (pomięcia, zamazania, kreślenia, klejenia itp.).
  4. Wyłączeniu z rejestracji podlegają Paragony za zakupy dokonane kartami podarunkowymi Galerii Katowickiej otrzymanymi w ramach Nagród "Specjalnych" Dziennych i Finałowych.
  5. Wyłączeniu z rejestracji podlegają Paragony z doładowań kart podarunkowych wszystkich Uczestników Programu (Najemców/Sklepów).
  6. Wyłączeniu z rejestracji podlegają wszystkie Paragony składające się na 1 towar lub 1 usługę, jeśli zakup 1 towaru lub 1 usługi został rozłożony na kilka odrębnych Paragonów.
  7. Paragony po weryfikacji w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu zostają opieczętowane i zwrócone Użytkownikowi, należy je zachować do weryfikacji przy odbiorze Nagrody „Specjalnej” Dziennej i Finałowej.
  8. Wyłączeniu z promocyjnego systemu naliczania punktów podlegają całkowicie sklepy Stokrotka, Apart, Deichmann, Apteka oraz Biura podróży: Itaka, Travelplanet, Rainbow i Tui. W pozostałych Lokalach wyłączeniu podlegają następujące towary i usługi: żywność, leki, produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe i e-papierosy, karty doładowań typu pre-paid operatorów sieci telefonicznych, zakłady bukmacherskie, karty przedpłacone, bony podarunkowe, transakcje zapłaty za indywidualne opłaty za media (gaz, prąd, woda, telefon, Internet, czynsz za mieszkanie lub najmowany lokal) raty kredytu lub pożyczki, transakcje wymiany walut.
  9. Osoby pracujące (zatrudnione przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą) na terenie Centrum Handlowego mogą rejestrować Paragony z wyłączeniem Paragonów pochodzących od Uczestnika Programu (Najemcy/Sklepu), w których są zatrudnieni.
  10. Wyłączeniu z rejestracji Paragonów podlegają pracownicy Operatora oraz Centrum Handlowego.
  11. Wyłączeniu z rejestracji podlegają faktury, dowody sprzedaży/ potwierdzenia za zakupy online dokonane przelewem, PayU lub inną formą płatności internetowej. Paragony za zakupy dokonane online i opłacone w sklepie na terenie Centrum Handlowego podlegają rejestracji.
  12. W przypadku zwrotu towaru z Paragonu uprzednio zarejestrowanego i opieczętowanego w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu lub wymiany Paragonu na fakturę, należy udać się ponownie do InfoPunktu lub Punktu Obsługi Programu celem wyrejestrowania wartości zwracanego towaru lub Paragonu, a otrzymane potwierdzenie okazać w Lokalu, w którym będzie dokonywany zwrot lub wystawiana faktura.
  13. W chwili wyrejestrowania wartości zwracanego towaru następuje wyrejestrowanie Punktów i w przypadku niewystarczającej ilości Punktów na koncie Użytkownika, Użytkownik winien jest zwrócić odebraną Nagrodę „Tu i Teraz” lub jej równowartość.
  14. Centrum Handlowe oraz Operator zastrzega sobie prawo do weryfikacji i kontroli u Uczestników Programu (Najemcy/Sklepy) zarejestrowanych Paragonów od Użytkowników.

§ 6

Naliczanie punktów

  1. Naliczanie Punktów w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu odbywa się w okresie od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017 włącznie, jednak szczegółowe warunki naliczania Punktów określane będą w Regulaminach poszczególnych Edycjach Okresowych. Reguły określone w niniejszym Regulaminie znajdują zastosowanie wyłącznie w przypadku, w którym Regulamin danej Edycji Okresowej nie wprowadza innych zasad.
  2. Punkty są naliczane z Paragonów według wskaźnika: 1 punkt za każde 1 zł (minimalna wartość Paragonu to 50 zł).
  3. W przypadku Paragonów o wartości wyższej niż 500 zł nie nalicza się dodatkowych Punktów – maksymalna ilość Punktów z jednego paragonu to 500 punktów.
  4. Naliczanie Punktów odbywa się na podstawie pozytywnie zweryfikowanych Paragonów w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu.
  5. Użytkownik może zdobyć dodatkowe Punkty poprzez udział w Grze. Informacja o ilości Punktów oraz mechanizm ich naliczania jest dostępna każdorazowo w opisie Gry.
  6. Naliczone Punkty tracą ważność po upływie 3 pełnych miesięcy na koniec miesiąca kalendarzowego, licząc od daty rejestracji Paragonu lub daty przyznania dodatkowych Punktów w ramach Programu Promocyjnego, chyba, że Regulamin Edycji Okresowej wprowadza w tym zakresie inne zasady.

§ 7

Nagrody „Tu i Teraz” i ich odbiór

  1. Regulaminy poszczególnych Edycji Okresowych określają zasady przyznawania i odbioru Nagród „Tu i Teraz”.

§ 8

Realizacja Kuponów Okazyjnych

  1. Wykorzystanie Kuponu Okazyjnego wymaga zalogowania się do Aplikacji przez Użytkownika.
  2. Kupony Okazyjne możliwe są do zrealizowania w Lokalach, gdzie:
    1. Niezbędna jest uruchomiona Aplikacja z możliwością zeskanowania QR Code za pomocą funkcji aparatu fotograficznego w urządzeniu mobilnym,
    2. Niezbędne jest okazanie Sprzedawcy komunikatu potwierdzającego realizacje Kuponu na urządzeniu mobilnym.
  3. Lokal, który jest Uczestnikiem Programu (Najemcą/ Sklepem) ma prawo odmówić realizacji Kuponu Okazyjnego, jeżeli osoba występująca o jego realizację okazuje urządzenie bez zainstalowanej Aplikacji albo w sposób uniemożliwiający stwierdzenie, czy Aplikacja została na nim zainstalowana lub z przyczyn technicznych nie ma możliwości zeskanowania QR Code lub okazania komunikatu potwierdzającego realizację Kuponu Okazyjnego.

§ 9

Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

  1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Handlowe. Dane przetwarzane są przez Centrum Handlowe w następujących celach:

    1. świadczenia usług Aplikacji, w szczególności przesyłania i otrzymywania treści przez autorów komunikatów do i od Użytkownika, z zaznaczeniem, że udział w Programie Promocyjnym ma charakter promocyjny Centrum Handlowego i Uczestników Programu Promocyjnego, umożliwienie brania udziału w Programie Promocyjnym, nawigacja na terenie Centrum Handlowego;
    2. marketing usług własnych i Uczestników Programu Promocyjnego, w tym jego personalizacja;
    3. wyjaśnienia okoliczności ewentualnego korzystania z usługi niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami prawa (niedozwolone korzystanie),
    4. rozpatrywania ewentualnych reklamacji zgłaszanych przez Użytkownika;
    5. rejestracja i administrowanie kontem; oraz w następującym zakresie:
      1. dane podawane przy rejestracji Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, płeć i kod pocztowy,
      2. adres MAC telefonu,
      3. inne dane wprowadzone w formularzach elektronicznych poszczególnych usług,
      4. dane geolokalizacyjne,obejmujące położenie Użytkownika na terenie Centrum
      5. pliki cookies, które przeznaczone są do zbierania danych takich jak adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, ilość otwartych sesji, długość sesji. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies, system Google
      6. dane dotyczące zarejestrowanych Paragonów, takie jak wartość Paragonu, data wystawienia Paragonu, data rejestracji Paragonu;
      7. dane techniczne związane z administrowaniem serwisem, adres e-mail;
  2. Podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, data urodzenia, płać i kod pocztowy w formularzach elektronicznych jest dobrowolne, ale konieczne, aby Użytkownik mógł brać udział w Programie Promocyjnym w zakresie określonym w Regulaminie, natomiast podanie pozostałych danych jest niezbędne do funkcjonowania Aplikacji, a to realizacji funkcji zbierania Punktów i odbierania nagród. Użytkownikowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

  3. Centrum Handlowe może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celach marketingowych, oraz przesyłać do niego informacje handlowe zarówno swoje jak i Uczestników Programu Promocyjnego, o ile Użytkownik wyrazi na to zgodę podczas rejestracji lub w ramach korzystania z Aplikacji. Centrum Handlowe.
  4. Centrum Handlowe powierza przetwarzanie danych osobowych Operatorowi. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być odwołana w każdym czasie, również korespondencyjnie na adres Centrum Handlowego.
  5. Użytkownik dokonując rejestracji składa następujące oświadczenia:
    1. Oświadczam, że ukończyłam / ukończyłem 18-ty rok życia.
    2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zarówno tych podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestracyjnym NaviShopper Galeria Katowicka oraz danych pobranych automatycznie przez aplikację, w tym lokalizacji na terenie Galerii Katowickiej, przez „Apsys Management” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, Oddział II w Katowicach ul. 3 Maja nr 30 40-097 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy - Rejestrowy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000099267, o kapitale zakładowym 50000,00 PLN, NIP 521-302-12-82, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014, poz. 1182) w celu prawidłowej realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
    3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym NaviShopper Galeria Katowicka, przez „Apsys Management” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, Oddział II w Katowicach ul. 3 Maja nr 30 40-097 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy - Rejestrowy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000099267, o kapitale zakładowym 50000,00 PLN, NIP 521-302-12-82 w celach marketingowych Centrum Handlowego oraz Uczestników programu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014, poz. 1182) oraz ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. (art. 172) prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 poz. 243). Jestem świadomy przysługującego mi prawa na wniesienia pisemnego sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych w celach marketingowych (art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy o ochronie danych osobowych). Zgoda na przetwarzanie danych na cele marketingowe może być odwołana w każdym czasie, korespondencyjnie na adres Centrum Handlowego.
    4. Wyrażam zgodę na przesyłanie przez „Apsys Management” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, Oddział II w Katowicach ul. 3 Maja nr 30 40-097 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy - Rejestrowy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000099267, o kapitale zakładowym 50000,00 PLN, NIP 521-302-12-82 informacji handlowych drogą elektroniczną na podany adres e-mail oraz na podany numer telefonu (poprzez SMS oraz PUSH), zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. (art. 172) prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 poz. 243). Zgoda na przesyłanie informacji handlowej może być odwołana w każdym czasie, korespondencyjnie na adres Centrum Handlowego.
    5. Wyrażam zgodę na udostępnienie mi usługi Konta w Aplikacji przed upływem 14 - dniowego terminu na odstąpienie od umowy i przyjmuję do wiadomości, iż w związku z tym tracę prawo do odstąpienia od umowy.
    6. Potwierdzam, że wyrażam wszystkie powyższe zgody, których złożenie jest konieczne, a także akceptuję Regulamin Programu Promocyjnego z Aplikacją Navishopper Galerii Katowickiej i zobowiązuję się do jego przestrzegania.
  6. Spełnienie obowiązku informacyjnego: Administratorem danych osobowych jest „Apsys Management” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-867), przy Al. Jana Pawła II 27, Oddział II w Katowicach, ul. 3 Maja nr 30, 40-097 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy - Rejestrowy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000099267, o kapitale zakładowym 50000,00 PLN, NIP 521-302-12-82. Informujemy, że podanie danych jest dobrowolne oraz przysługuje Pani/Panu prawa dostępu do treści danych osobowych i ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  7. Aplikacja gromadzi i przekazuje do bazy danych zarządzanej przez Centrum Handlowe informacje dotyczące sposobu korzystania z Aplikacji przez danego Użytkownika.
  8. Celem tego gromadzenia danych i ich przetwarzania jest możliwość przekazywania poprzez Aplikację dedykowanych, indywidualnych ofert oraz zmiana kolejności tych ofert.
  9. Aplikacja realizuje funkcje pozyskiwania danych w celu oraz następujący sposób:
    1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane przez Użytkownika;
    2. poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. “ciasteczka”);
    3. poprzez zapisywanie danych technicznych na serwerach.
  10. Komunikacja między Aplikacją a systemami Operatora odbywa się z użyciem połączenia szyfrowanego https.
  11. Aplikacja może uzyskać dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym Użytkownika:
    1. informacji o położeniu w przypadku wyszukiwania przez Użytkownika punktów usługowych lub korzystania z usługi lokalizacji, po wyrażeniu zgody przez Użytkownika,
    2. aparatu fotograficznego, na potrzeby skanowania QR Code,
    3. dostęp do pamięci telefonu w celu składowania danych,
    4. dostęp do połączeń sieciowych (WIFI/3G). Uprawnienia Aplikacji można odwołać przez zmianę ustawień systemowych na urządzeniu mobilnym lub odinstalowanie Aplikacji.
  12. Dane osobowe wykorzystywane są dla potrzeb:
    1. korzystania z usług dostępnych w Centrum Handlowym,
    2. wysyłania spersonalizowanych powiadomień do telefonu.
  13. Dane urządzenia mobilnego wykorzystywane są dla potrzeb:
    1. lokalizacji Użytkownika na terenie Centrum Handlowego,
    2. wysyłania powiadomień do telefonu.
  14. W przypadku zintegrowania Aplikacji z kontem Użytkowania w serwisie Facebook Użytkownik udostępnia z serwisu Facebook swoje imię, nazwisko, avatar oraz adres e-mail.
  15. W przypadku, gdy Użytkownik, według własnego wyboru, uzyskuje dostęp do Aplikacji za pomocą swojego konta w serwisie Facebook jego treści i dane osobowe mogą zostać udostępnione do tego serwisu. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że wykorzystywanie jego danych osobowych przez serwis Facebook podlega warunkom polityki prywatności tego serwisu.
  16. Informacja o plikach cookies:
    1. Aplikacja w wersji desktop korzysta z plików Cookies,
    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym tj. urządzeniu mobilnym Użytkownika Aplikacji i przeznaczone są do korzystania z poszczególnych funkcji Aplikacji,
    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Aplikacji pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator,
    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy  korzystają z Wersji desktop, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości ;
      2. utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Wersji Desktop ponownie wpisywać loginu i hasła;
      3. określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów.
      4. Szczegóły korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: w polityce ochrony prywatności Google Analytics.
      5. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
      6. W zakresie informacji o preferencjach Użykownika gromadzonych przez sieć reklamową Google Użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
      7. Informacje o tym jak zablokować lub odblokować pliki cookies dostępna jest w menu "Pomoc" przeglądarki internetowej. W przypadku popularnych przeglądarek internetowych informacje o ustawieniach cookies dostępne są pod poniższymi linkami:
        1. Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Block-or-allow-cookies;
        2. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka;
        3. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647;
        4. Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html.
  17. Aplikacja może gromadzić dane Użytkowników dotyczące sposobu używania przez nich Aplikacji. Typy danych analitycznych, które są gromadzone, to między innymi data i godzina łączenia się urządzenia z serwerami, wersja oprogramowania, pozycja geograficzna urządzenia, język, jakie informacje i pliki zostały wyświetlone na urządzeniu, zachowanie Użytkownika (np. jakie funkcje były wykorzystywane, częstotliwość użycia), informacje o stanie urządzenia, model urządzenia, informacje o sprzęcie i systemie operacyjnym. Te dane mogą być wykorzystane do ulepszania jakości i funkcjonalności Aplikacji, wprowadzania na rynek produktów i funkcji, które najlepiej spełniają potrzeby Użytkowników; do identyfikowania i rozwiązywania problemów związanych z Aplikacją.
  18. Informacja o geolokalizacji:
    1. W zakresie następujących części funkcjonalności tj. mapa Centrum Handlowego oraz aktywne prowadzenie do Uczestnika Programu (Najemcy/Sklepu), odbioru Kuponu Okazyjnego, odbioru nagrody Użytkownik może uzyskać dostęp do tej części Usług wyłącznie po uruchomieniu funkcji bluetooth wyrażając tym samym zgodę na zlokalizowanie urządzenia mobilnego.
    2. Dane związane z lokalizacją Użytkownika w Centrum Handlowym mogą być gromadzone przez Operatora i przetwarzane wyłącznie w celach statystycznych.
  19. Logi serwera:
    1. Informacje o niektórych zachowaniach Użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
    2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
      1. czas nadejścia zapytania,
      2. czas wysłania odpowiedzi,
      3. nazwę stacji Użytkownika– identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
      4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
      5. informacje o przeglądarce Użytkownika.
  20. Informacje o adresie IP:
    1. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony,
    2. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
    3. Zarządzanie plikami cookies:
      1. Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
      2. W celu zarządzania ustawieniami cookies zmienić należy ustawienia w swojej przeglądarce internetowej/ systemie i w tym celu postępować zgodnie z instrukcjami danej przeglądarki/systemu.
  21. Bez zgody zarejestrowanego Użytkownika Aplikacji, Aplikacja nie upublicznia żadnych informacji, które go dotyczą.

§ 10

Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Rezygnacja z udziału w Programie Promocyjnym możliwa jest poprzez wysłanie informacji drogą mailową na adres: galeria.katowicka@sigmagroup.pl. Jest ona tożsama z żądaniem usunięcia konta. Po usunięciu konta Użytkownik traci do niego dostęp przez jego całkowite zablokowanie. Dane osobowe po zakończeniu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną zostaną zanonimizowane chyba, że:
    1. przetwarzanie niektórych z nich będzie konieczne dla Centrum Handlowego w celu rozliczenia świadczonej usługi, to jest w celach księgowych i podatkowych;
    2. Użytkownik wyrazi zgodę na ich przetwarzanie przez Centrum Handlowe do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Użytkowników z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Centrum Handlowe;
    3. ich przetwarzanie jest niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi, o którym mowa w art. 21 ust. 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
    4. ich przetwarzanie jest konieczne na podstawie odrębnych ustaw lub umowy, to jest w szczególności w celu umożliwienia Użytkownikowi złożenia reklamacji lub skorzystania z gwarancji jakości na nagrody.
  2. Żądania usunięcia konta i sprzeciwy w zakresie przetwarzania danych osobowych są rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w okresie 14 dni od daty otrzymania e-maila przez Operatora.

§ 11

Reklamacje

  1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące naliczania Punktów należy zgłaszać mailowo na adres: galeria.katowicka@sigmagroup.pl
  2. Reklamacje dotyczące naliczania Punktów są rozpatrywane niezwłocznie, nie  później niż w okresie 14 dni od daty otrzymania e-maila przez Operatora.
  3. Wady towarów i usług stanowiących nagrody należy zgłaszać bezpośrednio w Lokalach, w których nabyto dany towar lub usługę.
  4. Centrum Handlowe nie udziela rękojmi ani gwarancji na nagrody. Nagrody mogą być objęte gwarancją producenta, co może być uzależnione od naniesienia na dokumencie gwarancji stosownego potwierdzenia (tak zwane podbicie gwarancji). Roszczenia z gwarancji zgłasza się wyłącznie w sposób opisany w dokumencie gwarancji.
  5. Centrum Handlowe lub Operator ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Użytkownika, jeżeli szkoda Użytkownika wynikła z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Centrum Handlowe lub Operatora, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które ani Centrum Handlowe ani Operator nie ponoszą odpowiedzialności. Centrum Handlowe nie ponosi odpowiedzialności za żadne następstwa zmiany niniejszego Regulaminu oraz zmianę warunków Programu Promocyjnego, w tym za jego wcześniejsze zakończenie.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin udostępniony jest Użytkownikom do wglądu w InfoPunkcie i Punktach Obsługi Programu.
  2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa.

Katowice, dnia 01 stycznia 2017 r.

Centrum Handlowe

Załączniki

Regulamin Edycji Okresowej 1-30.04.2017 roku Programu Promocyjnego z Aplikacją Navishopper Galerii Katowickiej

§ 1

Czas trwania Edycji Okresowej

  1. Czas trwania Edycji Okresowej, uregulowanej niniejszym Regulaminem: od 01 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2017 włącznie, z wyłączeniem dni, w których Centrum Handlowe jest nieczynne.

§ 2

Aplikacja

  1. Wszystkie funkcjonalności działają w systemie Android w Aplikacji wersja 4.2.0 lub w systemie iOS wersja 4.4.6.

§ 3

Naliczanie punktów

  1. W okresie od 01 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2017 włącznie maksymalna ilość zebranych punktów w Aplikacji to 15000 punktów, mimo rejestracji kolejnych paragonów punkty powyżej 15000 punktów nie będą naliczane.
  2. Pomniejszenie ilości punktów poprzez odbiór nagrody po wcześniejszym osiągnięciu 15000 punktów nie skutkuje zniesieniem ograniczenia §2 pkt 1., które powstało w chwili osiągnięcia 15000 punktów w edycji od 01 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2017 włącznie.
  3. Punkty zebrane w poprzednich edycjach są ważne na takich zasadach i przez taki okres, jaki wynikał z Regulaminów obowiązujących w okresie ich naliczenia.

§ 4

Nagrody „Tu i Teraz” i ich odbiór

  1. Użytkownik może odebrać dziennie maksymalnie 1 Nagrodę „Tu i Teraz”.
  2. Odbiór Nagrody „Tu i Teraz” wymaga zalogowania się do Aplikacji przez Użytkownika.
  3. Nagrody „Tu i Teraz” dostępne są do wyczerpania zapasów.
  4. Nagrodę „Tu i Teraz” musi odebrać pełnoletni właściciel konta w Aplikacji osobiście.
  5. Upoważnienia do odebrania nagrody przez osoby trzecie nie są uwzględnianie.
  6. Wartość Nagród „Tu i Teraz” nie przekracza kwoty zwolnionej z podatku dochodowego (760 zł; art. 21 ust.1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych – tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 51, poz.307 z późn. zm.).
  7. Warunkiem odbioru Nagrody „Tu i Teraz” niegastronomicznej jest:
    1. W przypadkach zainstalowanej Aplikacji na urządzeniu mobilnym Użytkownika jest:
      1. posiadanie odpowiedniej ilości Punktów uprawniających do odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      2. zgłoszenie się do Punktu Obsługi Programu poziom „+1” w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu,
      3. okazanie wybranej Nagrody „Tu i Teraz” poprzez uruchomienie Kuponu w Aplikacji,
      4. zeskanowanie z pomocą pracownika Punktu Obsługi Programu QR Code sklepu, do którego przynależna jest dana nagroda,
      5. podanie numeru ID i adresu e-mail Użytkownika oraz złożenie podpisu na druku z danymi Nagrody „Tu i Teraz”,
      6. otrzymanie Kuponu odbioru nagrody wypełnionego przez Punkt Obsługi Programu poziom +1 i udanie się w tym samym dniu zgodnie z datą na kuponie do sklepu w celu odbioru nagrody,
      7. przekazanie Sprzedawcy otrzymanego i wypełnionego Kuponu odbioru nagrody, złożenie podpisu na potwierdzeniu odbioru Nagrody "Tu i Teraz" i odebranie nagrody.
    2. W przypadku braku własnego urządzenia mobilnego lub w przypadku posiadania urządzenia mobilnego niespełniającego wymogów instalacji Aplikacji Navishopper Galerii Katowickiej jest spełnienie warunków opisanych w § 3 pkt. 7.1 oraz:
      1. Zobowiązanie do zalogowania się w Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu poziom +1 w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1,
      2. wylogowanie się z Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu poziom +1 w godzinach w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1.
  8. Warunkiem odbioru Nagrody „Tu i Teraz” w postaci biletów do Multikina jest:
    1. W przypadku zainstalowanej Aplikacji na urządzeniu mobilnym Użytkownika jest:
      1. posiadanie odpowiedniej ilości Punktów uprawniających do odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      2. zgłoszenie się do Punktu Obsługi Programu poziom „+1” w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu  poziom +1,
      3. okazanie wybranej Nagrody „Tu i Teraz” poprzez uruchomienie Kuponu w Aplikacji,
      4. zeskanowanie z pomocą pracownika Punktu Obsługi Programu QR Code Multikina, do którego przynależna jest dana nagroda,
      5. podanie numeru ID i adresu e-mail Użytkownika oraz złożenie podpisu na potwierdzeniu odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      6. odebranie nagrody.
    2. W przypadku braku własnego urządzenia mobilnego lub w przypadku posiadania urządzenia mobilnego niespełniającego wymogów instalacji Aplikacji Navishopper Galerii Katowickiej jest spełnienie warunków opisanych w § 3 pkt. 8.1 oraz:
      1. Zobowiązanie do zalogowania się w Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu  poziom +1 w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1,
      2. wylogowanie się z Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu  poziom +1 w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1.
  9. Warunkiem odbioru Nagrody „Tu i Teraz” nagród gastronomicznych jest:
    1. W przypadku zainstalowanej Aplikacji na urządzeniu mobilnym Użytkownika jest:
      1. posiadanie przy odbiorze przez Użytkownika urządzenia mobilnego, na którym zainstalowana jest Aplikacja,
      2. posiadanie odpowiedniej ilości Punktów uprawniających do odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      3. okazanie w Lokalu wybranej Nagrody „Tu i Teraz” poprzez uruchomienie Kuponu w Aplikacji i zeskanowanie wskazanego QR Code,
      4. okazanie wydającemu Nagrodę „Tu i Teraz” potwierdzenia z Aplikacji oraz podpisanie się na potwierdzeniu odbioru Nagrody „Tu i Teraz”.
    2. W przypadku braku własnego urządzenia mobilnego lub w przypadku posiadania urządzenia mobilnego niespełniającego wymogów instalacji Aplikacji Navishopper Galerii Katowickiej jest:
      1. zalogowanie się w Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu poziom +1 w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1,
      2. posiadanie odpowiedniej ilości Punktów uprawniających do odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      3. okazanie wybranej Nagrody „Tu i Teraz” poprzez uruchomienie Kuponu w Aplikacji,
      4. zeskanowanie z pomocą pracownika Punktu Obsługi Programu QR Code restauracji / punktu gastronomicznego, do którego przynależna jest dana nagroda,
      5. podanie numeru ID i adresu e-mail Użytkownika oraz złożenie podpisu na liście odbioru Nagrody „Tu i Teraz”,
      6. wylogowanie się z Aplikacji na Użyczonym Urządzeniu Mobilnym w Punkcie Obsługi Programu poziom +1,
      7. otrzymanie Kuponu odbioru nagrody gastronomicznej wypełnionego przez Punkt Obsługi Programu  poziom +1 i udanie się w tym samym dniu zgodnie z datą na kuponie do Lokalu w celu odbioru nagrody,
      8. przekazanie Sprzedawcy otrzymanego i wypełnionego Kuponu oraz odebranie nagrody gastronomicznej.
  10. Po odbiorze Nagrody „Tu i Teraz” zmniejsza się ilość Punktów zgromadzonych przez Użytkownika zgodnie z wartością odebranej Nagrody „Tu i Teraz”.
  11. W przypadku naruszenia zasad Regulaminu przez Użytkownika Centrum Handlowe lub Operator zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu odebranej Nagrody „Tu i Teraz” w stanie nienaruszonym.

§ 5

Gra „Złap Zająca”

  1. Czas trwania Gry „Złap Zająca”: od 08 kwietnia 2017 do 15 kwietnia 2017 włącznie w godzinach otwarcia Centrum Handlowego, z wyłączeniem dni, w których Centrum Handlowe jest nieczynne.
  2. Użytkownik może wziąć udział w Grze „Złap Zająca” tylko raz w czasie jej trwania.
  3. Opis czynności wymaganych do realizacji serii zadań będzie umieszczony w Grze „Złap Zająca” w Aplikacji w czasie jej trwania. Realizacja zadań wymaga zachowania wskazanej kolejności i obecności Użytkownika w Galerii Katowickiej w wyznaczonych miejscach zgodnie z opisem w poszczególnych zadaniach w Aplikacji.
  4. Gra polega na wykonaniu serii zadań. Po skutecznej realizacji wszystkich zadań Użytkownik otrzymuje nagrodę rzeczową w postaci jednego biletu do Multikina oraz równolegle po zakończeniu określonej liczby zadań Użytkownik bierze udział w rankingu dziennym polegającym na jak najszybszym wykonaniu wskazanych zadań liczonym jako czas od rozpoczęcia Gry „Złap Zająca” poprzez aktywację „START” w Aplikacji do wykonania wskazanego zadania kończącego udział w rankingu dziennym.
  5. Odbiór nagrody rzeczowej w postaci jednego biletu do Multikina następuje bezpośrednio po wykonaniu ostatniego zadania (nie biorącego udziału w rankingu dziennym) w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu. Warunkiem koniecznym do odbioru nagrody rzeczowej w postaci jednego biletu do Multikina jest wypełnienie i podpisanie formularza, w którym Użytkownik potwierdzi, że otrzymał nagrodę. W celu odbioru jednego biletu do Multikina ostatnie zadanie trzeba wykonać w dniu rozpoczęcia Gry „Złap Zająca” zgodnym z datą aktywacji „START” w Aplikacji.
  6. W rankingu dziennym wygrywa pierwszych 10 Użytkowników (Zwycięzców) z najkrótszym czasem wykonania określonej liczby zadań. Każdy ze Zwycięzców otrzymuje kartę przedpłaconą z limitem 200 zł.
  7. Punkty zgromadzone w ramach Gry „Złap Zająca” uprawniają Użytkownika do odbioru Nagród „Tu i Teraz”, a odbiór Nagrody „Tu i Teraz” nie wpływa na pozycję Użytkownika w rankingu dziennym.
  8. W celu odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł należy zachować do weryfikacji Paragon lub Paragony zarejestrowane w ramach realizacji ostatniego zadania w Grze „Złap Zająca”, którego wartość lub suma wartości wynosi minimum 50 zł i data zakupu na Paragonie lub Paragonach jest zgodna z dniem rozpoczęcia Gry „Złap Zająca” poprzez aktywacją „START” w Aplikacji. Towar lub towary z zarejestrowanego Paragonu lub Paragonów nie mogą zostać zwrócone.
  9. Kartę przedpłaconą z limitem 200 zł można zrealizować wyłącznie w Lokalach na terenie Galerii Katowickiej z wyłączeniem sklepów i zakupu produktów wymienionych w § 5 pkt. 8 Regulaminu Programu Promocyjnego z Aplikacją Navishopper Galerii Katowickiej.
  10. Wydanie karty przedpłaconej z limitem 200 zł  nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
  11. Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej karty przedpłaconej z limitem 200 zł na inną nagrodę ani wypłaty jej równowartości w gotówce.
  12. Informacja o Zwycięzcy rankingu dziennego zostaje jednorazowo przesłana na jego adres e-mail podany przy rejestracji w Aplikacji oraz jest widoczna w Aplikacji w zakładce Aktualności poprzez podanie numeru ID Użytkownika.
  13. Wysłanie wiadomości e-mail do Zwycięzcy i publikacja ID w Aplikacji w zakładce aktualności nastąpi 3 dni po zwycięstwie w ramach rankingu dziennego. Czynności te realizowane będą w dni robocze, jeśli trzeci dzień po zwycięstwie przypada w dzień wolny od pracy, to dniem wysłania wiadomości e-mail i publikacji w aktualnościach będzie pierwszy następujący po nim dzień roboczy (przy czym za dni wolne od pracy uważa się: soboty, niedziele oraz święta).
  14. Karty przedpłacone z limitem 200 zł wydawane są od dnia 22 kwietnia 2017 roku włącznie do dnia 05 maja 2017 roku włącznie.
  15. W przypadku dni ustawowo wolnych termin odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł nie przedłuża się i jest naliczany wg dni kalendarzowych.
  16. W przypadku braku odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł  w terminie do dnia 05 maja 2017 roku włącznie nie ma możliwości jej późniejszego odebrania. Nieodebrana karta przedpłacona z limitem 200 zł przepada.
  17. Zwycięzca musi osobiście odebrać kartę przedpłaconą z limitem 200 zł w Punkcie Obsługi Programu poziom +1 i posiadać przy sobie dowód tożsamości ze zdjęciem.
  18. Upoważnienia do odebrania karty przedpłaconej z limitem 200 zł przez osoby trzecie nie są uwzględnianie.
  19. Warunkiem odebrania karty przedpłaconej z limitem 200 zł przez Zwycięzcę jest:
    1. Zgłoszenie się do Punktu Obsługi Programu na poziomie „+1” w godzinach pracy Punktu Obsługi Programu poziom +1,
    2. okazanie na urządzeniu mobilnym Aplikacji celem zweryfikowania numeru ID i konta Użytkownika,
    3. okazanie do weryfikacji Paragonu lub Paragonów zarejestrowanych z ostatniego zadania Gry „Złap Zająca” w InfoPunkcie lub Punktach Obsługi Programu,
    4. okazany Paragon lub Paragony muszą być oryginalne i czytelne (niezniszczone) oraz posiadać pieczątkę zarejestrowania w systemie Navishopper. Paragon lub Paragony nie mogą nosić oznak fałszerstwa lub zniszczenia (pomięcia, zamazania, kreślenia, klejenia itp.),
    5. wypełnienie i podpisanie formularza,
    6. otrzymanie Kuponu odbioru karty przedpłaconej wypełnionego przez Punkt Obsługi Programu poziom +1 i udanie się w tym samym dniu zgodnie z datą na kuponie do InfoPunku poziom 0 w celu odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł,
    7. przekazanie do InfoPunktu poziom 0 otrzymanego i wypełnionego Kuponu odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł, złożenie podpisu na druku odbioru karty przedpłaconej z limitem 200 zł i odebranie karty przedpłaconej z limitem 200 zł.
  20. W chwili odebrania karty przedpłaconej z limitem 200 zł Zwycięzca może otrzymać do dobrowolnego podpisania oświadczenie o wyrażeniu zgody na  wykorzystanie swojego wizerunku w celach promocyjnych Galerii Katowickiej.

§ 6

Reklamacje

  1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące naliczania Punktów należy zgłaszać do dnia 31 maja 2017 roku.

§ 7

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin udostępniony jest Użytkownikom do wglądu w InfoPunkcie  i Punktach Obsługi Programu.
  2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa.

Katowice, dnia 31 marca 2017 r.

Centrum Handlowe