„Aż 83% Klientów cyklicznie dokonuje zakupów w miejscach, które oferują program lojalnościowy.”

Bad. Loyal Hero

„76% Klientów uważa, że program lojalnościowy buduje skuteczny dialog z określoną marką.”

Bad. Loyal Hero

Program lojalnościowy jest najważniejszym elementem dla Galerii Handlowej sprawiającym, że Klient emocjonalnie angażuje się w częstszy kontakt z tą Galerią. Jak pokazują niezależne badania rynek programów lojalnościowych dla Galerii Handlowych będzie w najbliższym czasie bardzo dynamiczny.

Nasz program oparty jest na zasadach grywalizacji, czyli nagrody dostępne dla Klienta są realne do uzyskania, a szybka możliwość uzyskania odpowiedniej ilości punktów przy określonym zaangażowaniu Klienta a zasady proste!

W świadomości Klienta budujemy poczucie potrójnej korzyści:

dzięki czemu uzyskujemy najważniejszy element – lojalność z daną Galerią Handlową.

Program lojalnościowy realizowany jest w kilku prostych etapach:

Navishopper stanowi najważniejsze narzędzie pozwalające przyciągnąć Klienta do Twojej Galerii. Rosnąca liczba budowanych Galerii powoduje, że utrzymanie lojalności Klienta stanowi dziś największe wyzwanie dla działów marketingu Centrów Handlowych. Z badań przeprowadzonych przez Groupe SEB Polska wynika, że 20% Polaków deklaruje udział w programach lojalnościowych lub motywacyjnych, często w kilku jednocześnie. Oznacza to, że rynek w Polsce będzie bardzo mocno ewaluował w tym kierunku.

Aplikacja Navishopper dostarcza Twoim Najemcom narzędzia pro sprzedażowego Navishopper umożliwia szybsze dotarcie z informacją o wyprzedażach oraz nowościach.

Czy wiesz, że Twój sklep ma trudność w przekazaniu informacji o nowościach w swoim sklepie? Navishopper daje taką możliwość! Poprzez wiadomości PUSH Klient nie tylko otrzymuje informację o rabatach, ale inne informacje ze sklepu, jak dostępne nowości lub kolekcje.

Navishopper umożliwia samodzielną kreację kuponów dla Najemcy – informacja pojawia się szybko i sprawnie u Klienta.

Navishopper umożliwia pozyskanie cennych adresów e-maila, dzięki czemu przekaz promocyjny wzmacniany jest newsletterem.

Navishopper dostarcza narzędzi analitycznych dla Galerii dzięki czemu staje się istotnym elementem w komunikacji między Galerią a Klientem, odwiedzającym Galerię.

Navishopper to informacje o: